
Primăria municipiului Hunedoara desfăşoară în această perioadă o amplă acţiune de inspecţie fiscală al cărei scop este actualizarea bazelor de date ale instituţiei şi corelarea datelor referitoare la terenuri cu realitatea din teren.
Potrivit municipalității, deţinătorii de terenuri care doresc să folosească sau folosesc deja şi suprafeţe complementare terenului deţinut (suprafeţe aflate în proprietatea statului) pe care au intenţia să le cumpere se pot adresa Primăriei Hunedoara pentru clarificarea situaţiei şi efectuarea procedurilor necesare, în condiţiile legii.
Într-o primă fază, inspecţia fiscală se va derula pe străzile: Chizid, Aleea Chizid, Aleea Zorilor, Vânătorului, Cărpiniş, Dâmbului, Dr. Ştefan Stâncă, Stejarilor, Tomis, Cuza Vodă, N. Bălcescu, Roma, Sarmizegetusa, Prunilor, Brazilor, Dr. Marinescu, Dr. Victor Babeş, Cantacuzino, Brădet, Carol Davilla, Pădurii, Primăverii, Crinilor Constructorului, Drum Nou, Oborului, Viitorului, Merilor, Simion Bărnuţiu şi Tudor Vladimirescu.
Proprietarii de terenuri (persoane fizice sau juridice) sunt rugați să coopereze cu echipele de inspecţie fiscală.
„Încă din primul meu an de mandat, mai ales în audienţe, am tot primit tot felul de reclamaţii, sugestii, rugăminţi, solicitări din partea unor persoane care, de exemplu, locuiesc la casă, au o grădină, dar ar mai dori să folosească legal şi o bucată de teren suplimentară aflată în proprietatea statului. Iar situaţiile diferă. Pentru rezolvarea problemelor de acest fel este necesară parcurgerea unor paşi legali. Persoanele aflate în astfel de situaţii, vor primi tot sprijinul, în limitele legii, din partea Primăriei. În ce priveşte efectuarea inspecţiei fiscale, este o iniţiativă care ţine de normalitate. Este absolut obligatoriu să avem o evidenţă exactă a suprafeţelor de terenuri deţinute de fiecare persoană fizică şi juridică din municipiu”, a explicat primarul Hunedoarei, Dan Bobouţanu.
(SURSA FOTO: Primăria Hunedoara)
Facebook
YouTube
RSS