
Aproximativ 50 de antreprenori, majoritatea din municipiul Brad, şi-au prezentat joi ofertele în cadrul primei ediţii a „Târgului antreprenorilor locali”. Manifestarea face parte din proiectul „Comunitatea Brad – Acceptă sprijinul nostru” şi a fost organizată de Interlog Com, partener în proiect.
Sutele de persoane care au trecut prin „Piaţa Aurului” din Brad au avut ocazia să încerce şi chiar să cumpere din produsele aduse de proaspeţii antreprenori, ori să cunoască mai bine ofertele acestora. Gama produselor şi serviciilor prezentate a fost extrem de variată, de la rochii de seară şi de mireasă, decoraţiuni, aranjamente florale şi prăjituri, până la produse din lavandă, obiecte realizate cu imprimante 3D şi servicii foto-video ori de îngrijire corporală. „Expozanţii” din cadrul târgului sunt, într-o majoritate covârşitoare, persoane care şi-au început recent o afacere proprie prin intermediul proiectului amintit sau prin intermediul altor programe (de exemplu „Start – Up Plus”) care le-au facilitat accesul atât la finanţări nerambursabile din fonduri europene, cât şi la cursuri de pregătire în domeniul antreprenorial precum şi la consultanţă de specialitate acordată pe o perioadă de 18 luni. „Credem că o astfel de manifestare şi prezenţa tinerilor antreprenori în cadrul târgului reprezintă un model de bune practici în acest domeniu. Este o dovadă a faptului că putem foarte bine să ne dezvoltăm în plan personal, să depăşim o serie de limite impuse sau autoimpuse de preconcepţii şi să tindem spre un nivel de trai mai bun, dacă avem curajul de a începe o activitate economică «pe cont propriu». Pentru mine este o mare bucurie să-i văd aici pe antreprenorii care, prin intermediul a diferite proiecte, au reuşit să-şi depăşească acele limite de care vorbeam mai devreme şi să îşi înceapă propria afacere”, a declarat Simona Cojocărescu, directorul Interlog Brad.
Facebook
YouTube
RSS