ADMINISTRAȚIE

Servicii electronice disponibile devenilor în relația cu Primăria Deva

Servicii electronice disponibile devenilor în relația cu Primăria Deva

Primăria Deva a implementat mai multe servicii online care au rolul de a simplifica relația cetățeni – administrație locală și de a face serviciile publice mai accesibile.

  1. Deva24 – aplicație de telefonie mobilă, disponibilă din iulie 2018. Poate fi utilizată de către toți devenii care doresc să transmită sesizări urgente administrației locale.

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Magazin Google Play (pentru Android) sau AppStore (pentru iOS). Varianta web a aplicației poate fi accesată pe www.primariadeva.ro – Secțiunea DEVA24 SESIZĂRI (link: https://deva24.primariadeva.ro/).

  1. Sesizări – secțiune disponibilă pe www.primariadeva.ro, prin intermediul căreia cetățenii pot transmite sesizări online în legătură cu orice problemă pe care o întâmpină.

Sistemul informatic gestionează sesizările în funcție de domeniul în care se încadrează (iluminat public, salubritate, termoficare, zone, verzi, Poliție Locală, parcări ilegale, transport în comun etc.), astfel încât petiționarii să primească un răspuns prompt la solicitări.

  1. Plată parcări publice. Sistemul electronic de plată a parcărilor publice din Piața Cetății și de la Complexul acvatic ”Aqualand” este disponibil din mai 2019. Localnicii și oaspeții orașului pot achita taxa de parcare astfel:

– prin SMS (disponibil în rețelele Digi, Orange, Telekom și Vodafone, pentru autoturisme și microbuze);

– prin aplicația gratuită TPARK (compatibilă cu Android, iOS și Windows Phone, pentru autoturisme, microbuze, autocare/autobuze).

Informații suplimentare despre modalitățile de plată și tarifele/oră pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, accesând linkul: https://www.primariadeva.ro/stiri-si-evenimente/plata-prin-sms-a-parcarii-in-piata-cetatii-si-la-bdquo-aqualand-rdquo-a-devenit-functionala.

  1. Bază de date pentru investitori www.devabusiness.ro. Serviciul este disponibil din iunie 2017 și are scopul de a oferi agenților economici interesați informații relevante cu privire la oportunitățile de investiții din municipiul Deva (terenuri și construcții disponibile, dimensiunea pieței, forța de muncă disponibilă, potențialii parteneri etc.).
  1. Programare online pentru depunerea actelor necesare obținerii cărții de identitate. Serviciul este disponibil din august 2018, pe www.primariadeva.ro – Secțiunea ”Servicii online” (link: https://deva-evp.admin-primarie.ro/formulare/prog0.php) și poate fi utilizată de cetățenii din municipiul Deva și localitățile componente (Archia, Bârcea Mică, Sântuhalm și Cristur), precum și de cetățenii din comunele Cârjiți, Certeju de Sus, Brănișca, Hărău, Șoimuș și Vețel.
  1. Programare online pentru depunerea cererilor privind transcrierea actelor de stare civilă (naștere, căsătorie) pentru cetățenii din Republica Moldova și Ucraina care au redobândit cetățenia română și nu au avut domiciliul în România.

Serviciul este disponibil din august 2018, pe www.primariadeva.ro – Secțiunea ”Servicii online” (link: https://deva-trans.admin-primarie.ro/).

  1. Programare online pentru oficierea căsătoriei. Serviciul este disponibil din decembrie 2016, pe www.primariadeva.ro – Secțiunea ”Servicii online” (link: http://primariadeva.ro/starecivila/) și poate fi utilizată în cazul căsătoriilor încheiate între cetățeni români.
  1. Autorizații acces tonaj. Serviciul este disponibil din ianuarie 2016. Plata autorizației de liberă trecere prin municipiul Deva, pentru mașinile de peste 3,5 tone, se poate face astfel:

– prin SMS (disponibilă pentru mașinile cu masa maximă cuprinsă între 3,5 tone și 16 tone, în cazul autorizațiilor de acces tonaj valabile pentru o zi);

– pe www.primariadeva.ro, cu cardul bancar (disponibilă pentru toate mașinile cu masa maximă de peste 3,5 tone și pentru toate tipurile de autorizații; link: http://autorizatii-tonaj.primariadeva.ro/).

Informații suplimentare despre tarifele pentru autorizația de acces tonaj și modalitățile de plată a acesteia pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/stiri-si-evenimente/acces-tonaj-modalitati-de-plata.

  1. Instrumente electronice de plată și vizualizare a taxelor și impozitelor locale:

– portalul www.ghiseul.ro, prin crearea unui cont de utilizator (pentru vizualizarea și plata obligațiilor fiscale la bugetul local, în cazul contribuabililor persoane fizice);

www.primariadeva.ro – Secțiunea ”Consultă datorii online”, prin crearea unui cont de utilizator (pentru vizualizarea obligațiilor fiscale la bugetul local).

Informații suplimentare despre vizualizarea și plata online a taxelor și impozitelor locale sunt disponibile pe www.primariadeva.ro sau pot fi solicitate, printr-un e-mail, pe adresa: informatica@primariadeva.ro.

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × five =

Mai mult in ADMINISTRAȚIE

Un angajat al Consiliului Județean Hunedoara, depistat pozitiv la testul pentru coronavirus

HunedoaraMea.ro31 iulie 2020

Municipalitatea Devei a preluat terenul poligonului din zona Archia. Primarul Florin Oancea: „Avem 1.100 de tineri care au solicitat teren gratuit pentru construirea de locuințe”

HunedoaraMea.ro10 iulie 2020

Se deschide Ștrandul Municipal din Deva

HunedoaraMea.ro9 iulie 2020

Deva va avea un nou Plan Urbanistic General, după 21 de ani

HunedoaraMea.ro24 iunie 2020

Începe distribuirea produselor de igienă în Deva, tranșa a doua

HunedoaraMea.ro17 iunie 2020

Platforma produsdehunedoara.ro, lansată oficial

HunedoaraMea.ro16 iunie 2020

Continuă lucrările de modernizare a drumului județean Hunedoara – Călan. În ce stadiu este investiția

HunedoaraMea.ro20 mai 2020

Primăria Deva continuă acțiunea de trasare a parcărilor rezidențiale din oraș

HunedoaraMea.ro19 mai 2020

Proiect de peste 11 milioane de lei din fonduri europene, în municipiul Hunedoara

HunedoaraMea.ro15 mai 2020