Persoanele netransportabile din motive de sănătate, care au domiciliul în Deva, își pot întocmi actele de identitate acasă, cu sprijinul Direcţiei de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva, care pune la dispoziție o urnă mobilă pentru astfel de cazuri.
Prin acest serviciu, angajații Direcției se vor deplasa la domiciliul persoanelor care nu se pot deplasa și prelua imaginile și documentele necesare eliberării actelor de identitate.
Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa se va face printr-un document justificativ, respectiv certificatul de încadrare în grad de handicap. La solicitare se mai ataşează şi biletul de externare din spital (de dată recentă) sau adeverinţă (de dată recentă) de la medicul de familie, din care să rezulte că solicitantul nu se poate deplasa.
Solicitările pentru deplasarea cu staţia mobilă pot fi făcute de către persoanele menţionate anterior sau de către aparţinătorii acestora, atât în scris, cât şi la următoarele numere de telefon: 0254/234533 sau 0726700767.
Accesarea acestor facilităţi nu implică niciun fel de cheltuieli suplimentare.
Programul de lucru cu publicul este următorul:
Primirile de cereri și eliberările de acte se vor face după următorul program: luni, marţi, joi, vineri, între 8.30 – 16.30, miercuri, între 8.30 – 18.30.
Facebook
YouTube
RSS