Direcţia de Asistenţă Socială a Primăriei Deva pune la dispoziţia persoanelor afectate de pandemia de COVID-19 o linie telefonică gratuită, la care pot solicita asistenţă psihologică şi juridică orientativă.
Numărul 0800.500.022 poate fi apelat gratuit, din orice reţea cu acoperire naţională, exclusiv pentru aspecte legate sau generate de COVID-19.
Apelurile sunt preluate de operatori, după următorul program: luni – joi, între orele 8:00-16:30, vineri, între orele 8:00-14:00
Asistenţa este acordată gratuit de specialişti ai Direcţiei de Asistenţă Socială Deva şi se efectuează pe bază de programare.
Serviciile de asistenţă psihologică şi juridică orientativă se acordă telefonic – prin apel vocal sau video, în funcţie de opţiunea solicitanţilor. Dacă persoana care are nevoie de asistenţă psihologică este minoră, este obligatoriu acordul părinţilor.
Procedura de acordare a asistenţei psihologice şi juridice orientative a fost aprobată anul trecut de Consiliul Local Deva și poate fi consultată AICI.
(FOTO CREDIT: Pixabay.com)
Facebook
YouTube
RSS