ADMINISTRAȚIE

Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva pune la dispoziţia cetăţenilor care doresc să obţină acte de identitate sau viză de reşedinţă un nou punct pentru depunerea documentelor şi preluarea imaginii faciale. Măsura are rolul de a eficientiza activitatea instituţiei şi reduce la jumătate timpul de aşteptare la ghişeu.

În prezent, la Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva funcţionează trei ghişee pentru preluarea actelor şi a imaginii faciale, în vederea eliberării/schimbării cărţii de identitate. Unul dintre ghişee este rezervat cetăţenilor care se programează online, prin intermediul aplicaţiei disponibilă pe site-ul Primăriei Municipiului Deva (www.primariadeva.ro) – Secţiunea Programare online carte de identitate (link: https://deva-evp.admin-primarie.ro/formulare/prog0.php).

Potrivit reprezentanţilor Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva, termenul de eliberare a actelor de identitate este de 7 zile de la depunerea tuturor documentelor, cu excepţia cazurilor când sunt necesare verificări suplimentare. Pentru motive excepţionale (probleme medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau altă ţară, efectuare de operaţiuni bancare, susţinerea unor examene sau concursuri etc.), cartea de identitate poate fi eliberată în regim de urgenţă, fără taxe suplimentare, în urma unei audienţe la directorul executiv al Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva sau la şeful Serviciului Evidenţa Persoanelor.

Actele necesare pentru obţinerea cărţii de identitate, termenele de valabilitate ale documentului, precum şi programul Serviciului Evidenţa Persoanelor pot fi consultate pe site-ul Primăriei Deva AICI.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numerele de telefon 0254.234.533 şi 0726.700.767, printr-un e-mail la adresa evidentapersoanelor@primariadeva.ro sau la sediul Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva (Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etajul I).

De la începutul anului, aproape 1.000 de persoane au solicitat eliberarea unui act de identitate sau a vizei de reşedinţă la Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva. De asemenea, 150 de persoane au utilizat aplicaţia „Programare online carte de identitate” de la data funcţionării acesteia (1 august 2018) până în prezent.

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 4 =

Mai mult in ADMINISTRAȚIE

Proiecte importante pentru municipiul Hunedoara au intrat în faza licitaţiilor publice

HunedoaraMea.ro16 aprilie 2024

Proiect propus de municipalitatea Devei. Reduceri la impozitul pe clădiri și terenuri pentru donatorii de sânge

HunedoaraMea.ro15 aprilie 2024

Finanţare de 20 de milioane de euro câştigată de Primăria Hunedoara pentru înfiinţarea unui consorţiu de învăţământ dual

HunedoaraMea.ro11 aprilie 2024

Telecabina spre Cetatea Devei a fost pusă în funcțiune

HunedoaraMea.ro29 martie 2024

CJ Hunedoara vrea să modernizeze „Drumul Regelui” şi drumul spre cetatea dacică Sarmizegetusa Regia

HunedoaraMea.ro25 martie 2024

A fost inaugurat noul loc de joacă din Parcul ,,Cetate” Deva

HunedoaraMea.ro22 martie 2024

Investiții în digitalizarea spitalelor hunedorene

HunedoaraMea.ro21 martie 2024

Reabilitarea Incintei I a Cetății Deva, aproape de final

HunedoaraMea.ro21 martie 2024

Lucrările de modernizare, extindere și dotare a Unității de Primiri Urgențe a Spitalului Județean din Deva au fost finalizate

HunedoaraMea.ro15 martie 2024