Casa Națională de Asigurări de Sănătate a constat, în urma analizei efectuate referitor la funcționarea Platformei Informatice a Asigurarilor de Sanatate (PIAS), joi, 10 mai, la ora 20.00, indisponibilitatea acesteia, din cauza unor probleme tehnice care continuă și vineri, 11 mai, au anunțat reprezentanții Casei de Asigurări de Sănătate Hunedoara.
Până la remedierea problemelor tehnice apărute, serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale se acordă/se eliberează în regim off-line.
Pentru transmiterea și validarea serviciilor acordate în această perioadă sunt aplicabile următoarele dispozițiile prevăzute de actele normative:
– Serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale acordate/eliberate off-line în perioada 07 mai 2018 și până la remedierea PIAS, vor fi transmise în PIAS până la termenul de raportare a activității lunii mai 2018.
– Pentru validarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale acordate/eliberate off – line, CNAS dezactivează următoarele reguli de validare:
- a) ”serviciul medical nu a fost raportat on-line in 3 zile lucratoare” – pentru perioada 07 mai 2018 și până la remedierea PIAS;
- b) ”serviciul nu a fost semnat cu cardul” – pentru data de 10 mai 2018 și până la remedierea PIAS.
În acest sens, până la termenul de raportare a activității lunare pentru perioada în care au fost constatate întreruperi în funcționarea PIAS, președintele CNAS va emite ordin, conform prevederilor legale mai sus menționate, care se publică pe pagina de web a CNAS.
Facebook
YouTube
RSS